2006. december 7., csütörtök

na vazzzeeee

hat h en hanyag vaok az eccer biztos... nem irtam semmit mar kituggya miota me ugy dontottem h nem lesem meg azt sem h miko vout az utso bejegyzes. De most azok kedveert akik tolem tavol elnek es hajlandoak letolni engem meg telefonon is, irok nehany sorocskat...

Hol es kell kezdeni? ja... ivanka el es joul van... ha kell ha nem kocsmazik es melozik, azonkivul becsajozott... aze erdekes az h az ember reszegen mennyire hatekony es tevekeny es vonzo (vagy lehet h az eppen nem)... es h a csajok feje tok ures az is biztos... sertes ne essek, meg is magyarazom: kozel masfel honapja egy aldott kocsmai esten naon joul csuszott a szilvapalesz es ugye mint minden rendes ember, aki aztan hajnalban ezerrel tepeti haza es ralepnek a kezere, meglattam sok szep es keves megszebb leant... hat normalis h meg kell mozdulni... na mondom ennyi csaj, hat felallok... felallott mar mas is... szal elbandukoltam a nehany negyzetmeter masik szegletebe aztan akadt egy kedves leanzo, aki mai napig az en leanzom (ejsze). Szo-beszed, suuugy masfel orat meseltem neki h mennyire szep es h meg akar engem csoukolni es h en mien vaok, na de maradtam a telszamaval (akko)... es ebbol jottem en ra h a lanyok feje biza vagy tul nagy ugy altalaban, vagy csak ecceruen ures... me h masfel ora suket szoveg aze meg egy diktafonnak is fajni tud...

Na de ennyit a lanyokrol... me h sokminden tortenik szeles e vilagban saztan en is csak oan vaok mint a Deakne vaszna... minden szarbol leszurom a lenyeget... ma` amiko...

Voltak varosnapok, annak aki nem tudna... nem mondhatok semmit... nem voltam sehol, kiveve az aldott kocsma Mikulasbulijat... na de pletykak biza vannak... a gaznak is ara van... na most nem a RONra gondoltam... van meleg es melegviz sminden ien, hat nem akarta vouna minden gyergyoi joul latni a tuzijatekot... gondosan behuzodott estere egy akkora kod, amient tavalyelott latott a nagyerdemu ajszem... de mien csodas ez a dolog! marmint ez a kod... ha de nem? smeg h nem vaunk mi turisztikai szempontbol megaldva... nyehenyehe!!! hat mondjon nekem valaki meg egy helyet a bolygonkrol ahol eccerre tobbezer emberke bamulja a kodot. Es nem is akrmien oraban... este 6ra osszegyulnek, ami ugye hasonlit egy flashmobhoz csakhat ez jobban van reklamozva, sakko amiko mindenkinek sikerult odaerni akko beindul a zene, a vatacukrok, a nyuszilufik leesnek a foldre es mindenki a magasba nez, mert ott van az a gyonyoru, hofeher kod... aze ien sincs mindenhol! es ezekben a pillanatokban oan a varos, mint egy nagy bogre cukros tej: feher es hideg, igy az aljaban osszegyult a cukor... kar h a varosban mindenki nem oan edes...

na de a varosnapokrol megeccer es most rovidebben, es ez csak es kizarolag az en velemenyem es elmenyem: joul telt... ittam szilvapaleszt skessz...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

no igy na... egy egy ilyen kis osszefoglalo sosem art. legalabb tudja az ember, hogy mi van veled :)

Névtelen írta...

gyergyói napok - flash mob...
ez tetszett :)))

Névtelen írta...

"legalabb tudja az ember, mi van veled..."jo lenne tudni...