2006. december 15., péntek

ejjnyebejnye

hat kedves olvasoook! nem mondtam en soha h olvasni kell a sorok kozott mar csak azert sem mert nem szoktam en oda irni... szep, vagy altalaban szep es gyakran nagy betukkel irok aze h mindenki lassa es mindenki konnyen kiolvashassa... na de akko ne legyen igaza annak az angol kutatocsoportnak ameik asszongya h eleg ha latjuk az elso es az utso betuket... na jo na, legyen igazuk de akko legalabb azokat lassuk meg :)) a tarskeresos dolognal leirtam h kivancsi voltam a felhozatalra, es nem azt irtam h huuuuu vazzzeeee h megvoutam szorulva, ejsze inkabb egy jou kis tarskereso... ne tessenek tevedesbe esni:) aztan meg van oan olvasom is akit az aldott Vilaghalo altal ismertem meg, nem eppen tarskereson keresztul de kozel...

na de lenyeg a lenyeg: tessenek figyelmesen olvasgatni me na... osztan tisztazhatom en magam ha mindenki azt olvassa a blogomon amit akar...


tsouk

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ej ivanka, nem kell mindent szivre venni :P szoktak azok az emberkek, akiket nem a tarskereson, de a vilaghalon ismertel meg, poenkodni, meg hat mondjuk ugy, hogy szivatgatni az embereket. vegulis nem is szivatas, hanem egy olyan kis moka! figyelmesen olvasok... nagyon figyelmesen :)

Unknown írta...

ha mit mondjak na...ugyes vagy ket szakall:)